شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ |۲۰ محرم ۱۴۴۶ | Jul 27, 2024
نیرو های آمریکایی

حوزه/ علی الزبیدی از ناتوانی هیئت مذاکره کننده در آمریکا برای پایان دادن به حضور آمریکا در عراق پرده برداشت و تاکید کرد که آمریکا تسلیم گفت‌وگوهای دیپلماتیک نمی شود.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، علی الزبیدی از اعضای ائتلاف "نبنی" در عراق از ناتوانی هیئت مذاکره کننده در آمریکا برای پایان دادن به حضور آمریکا در عراق پرده برداشت و تأکید کرد که آمریکا تسلیم گفت‌وگوهای دیپلماتیک نمی شود.

الزبیدی در گفت‌وگویی با بیان اینکه وزارت خارجه عراق متهم به همکاری با آمریکاست و فؤاد حسین بارزانی وزیر امور خارجه عراق، آمریکایی است، گفت: گفت‌وگوهای دیپلماتیک و اعزام هیئت‌ها به واشنگتن بی‌فایده است؛ زیرا آمریکا تن به گفت‌وگوهای دیپلماتیک نمی‌دهد.

عضو ائتلاف "نبنی" تأکید کرد: برگ برنده عراق که طرف آمریکایی را تحت فشار قرار می دهد، عملیات گروه های مقاومت علیه حضور آمریکا در عراق است.

وی ادامه داد: آمریکا از طریق هیئت های مذاکره کننده عراق را ترک نخواهد کرد و تنها راه، عملیات نظامی است.

شایان ذکر است که هیئت عراقی بر ارزش آموزش نظامی و برنامه های آموزشی فنی تاکید کرد و تصمیم گرفت که هر دو را تقویت کند و همچنین فرصت ها را برای گسترش مشارکت عراق در رزمایش های نظامی منطقه ای به رهبری فرماندهی مرکزی ایالات متحده و تقویت روابط ارتش عراق با فرماندهی بخش های خدماتی فرماندهی مرکزی ایالات متحده بررسی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha